Sunday 17 November 2013

Fairy Tail Story


     Witajcie moi drodzy. Dziś pokażę wam drugą stylizację z sesji studyjnej, która odbyła się całkiem niedawno. Fotograf Artur, zadbał o wykonanie świetnych zdjęć i ich ciekawą obróbkę. Natomiast makijażystka Kasia, zatroszczyła się o mój, prawdziwie "bajeczny" makijaż. Kasia stwierdziła, że wyglądam jak Calineczka :) Niech więc tak będzie. Przenieśmy się w takim razie do różowego, bajkowego świata z czasów dzieciństwa.
     Stylizacja jest małą zapowiedzią nadchodzącego sezonu Wiosna/Lato 2014. Królować będą moje ukochane pastele oraz lekkie, szyfonowe i tiulowe tkaniny. Dlatego też, wybrałam tiulową spódnicę w kolorze pudrowego różu, którą zestawiłam z mieniącym się gorsetem, który dostałam jakiś czas temu od mojej kochanej siostry. W celu zachowania lekkości, ubrałam szpilki również z kolorze pudrowego różu. Aby dodać szyku i elegancji, posłużyłam się perłowymi dodatkami. Kremowe kokardki dodają keacji szczyptę słodyczy.
     P.S. Jeśli jesteście zainteresowani wykonaniem sesji dla siebie i swojej rodziny, link do strony internetowej fotografa Artura, znajdziecie pod zdjęciami. Jeżeli chcielibyście podkreślić swoją urodę profesjonalnym makijażem, lub po prostu poczytać o kosmetycznych ciekawostkach, to zajrzyjcie na bloga Kasi, link również pod zdjęciami.


Photos by ArteArt
Make-up by Kasia Szustakowska

SKIRT / Spódnica, EARRINGS / Kolczyki: H&M
CORSET / Gorset: INTIMISSIMI
HEELS / Szpilki: NEW LOOK
NECKLACE / Naszyjnik, BRACELETS / Bransoletki, BAG / Torebka: PRIMARK




2 comments: