Sunday 26 October 2014

Dogtooth top & Waxed jeans


     Witajcie moi drodzy. Jesień zaczęła się mienić swoimi, cudownymi, charakterystycznymi barwami. Właśnie tą wielobarwność lubię najbardziej w tej porze roku. Niestety wiecznie deszczowa pogoda i tylko kilka słonecznych godzin na dobę, to cechy, które nie są przeze mnie wielbione.
     Dziś stylizacja typowo miejska. Czyli taka, jaką lubię najbardziej. Najciekawszym elementem dzisiejszej stylizacji jest top w pepitkę, który został wykonany z delikatnego, półprzeźroczystego materiału. Na temat pepitki mogłabym się rozpisywać, ale nie miałoby to większego sensu, bo takowy wpis był już na blogu. Odsyłam Was do niego -> KLIK. Woskowane jeansy przypominają nieco spodnie wykonane z imitacji skóry, gdyż podobnie się błyszczą. Nadszedł czas na typowo jesienne obuwie. Czarne, skórzane buty, które mam na sobie, są jak na razie moją, ulubioną, jesienno-zimową parą będącą w moim posiadaniu. Niebawem przyjdzie pora na zimowe płaszcze. Zanim to się stanie, sięgam po skórzaną kurtkę. Nie obejdę się bez mojej, maxi torby. Całość uzupełniają srebrne akcesoria, pośród których najciekawsze są gładkie obrączki.

Photos by Daniel Kulinski

TOP, JEANS, BOOTS / Buty, RINGS / Pierścionki: H&M
JACKET / Kurtka: NEW LOOK
BAG / Torebka: FIORELLI
WATCH / Zegarek: SEKONDA

1 comment: