Sunday 21 September 2014

Leather jacket + pointed shoes


     Witajcie kochani. W dzisiejszych czasach tępo życia jest niezwykle szybkie. Często zdarza się, że wychodzimy z samego rana, a wracamy późnym wieczorem, lub ewentualnie wpadamy do domu na parę minut, po czym znów gdzieś pędzimy. Dlatego też, tym razem mam dla Was stylizację casualową. Czyli taką, którą możecie nosić przez cały dzień, od pójścia do pracy, przez popołudniowe zakupy, aż po wieczorny spacer z ukochanym.
     Dziś mam na sobie sukienkę, która jest przedłużoną wersją t-shirtu. Jeśli lubicie sukienki, ale nie chcecie się "stroić", to bez wahania wybierzcie taki właśnie krój. Na chłodne wieczory, najchętniej sięgam po skórzaną kurtkę. Ponadczasowa ramoneska, będzie pasowała niemalże do wszystkiego i posłuży Wam przez wiele, kolejnych lat. Moim najnowszym nabytkiem są szpiczaste buty. Ten nietypowy fason znalazłam w Stradivariusie. Na ramieniu moja, ukochana, czarna torebka w idealnym xxl rozmiarze. Zestaw ozdobiłam pokaźnym naszyjnikiem, który ożywia resztę stonowanych elementów garderoby. Czarno-białą stylizację, przełamuje kolorystyczny akcent w formie różowej szminki i lakieru do paznokci. 

Photos by Daniel Kulinski

DRESS / Sukienka, JACKET / Kurtka: H&M
SHOES / Buty: STRADIVARIUS
BAG / Trorebka: FIORELLI
NECKLACE / Naszyjnik: eBay

No comments:

Post a Comment