Sunday 21 April 2013

Blue Ombre


Witajcie kochani. Sobota zaskoczyła mnie niezwykle cudowną, wiosenną i słoneczną pogodą. Oczywiście trzeba było to niezwłocznie wykorzystać :) Wybraliśmy się do centrum miasta, na spacerek, oraz w celu wykonania poniższych zdjęć :) Można było dostrzec rosnącą liczbę ludzi wylegacących z domów. Każdy czerpał z tego dnia to co najlepsze, wystawiając się na ciepłe promienie słoneczne.
Stylizacja jest dla mnie dość kontrowersyjna, ponieważ do tej pory nie było w mojej garderobie żadnej rzeczy w kolorze granatowym. Albowiem uwielbiam wzorzyste spodnie, owy egzemplarz skusił mnie swoim wzorem. Jak można zauważyć, od dłuższego czasu trwam przy koloryzacji włosów zwanej Ombre, która charakteryzuje się stopniowym przejściem od ciemniejszego odrostu, ku jaśniejszym końcówkom. Także moja bluzka jest Ombre :) Trend ten zabsorbowali projektanci, transferując go na różnorodne materiały. Uważam, że pomysł niezwykle trafiony :) Mam nadzieje, że spodoba wam się mój look :)














JEANS, T-SHIRT: H&M
SHOES, JACKET, BRACELETS: NEW LOOK
NECKLACES, EARRINGS: KARMA
WATCH: Sekonda

No comments:

Post a Comment