Sunday 1 June 2014

My Birthday! Tutu skirt + bralet


     Witajcie! Dziś w kreacji urodzinowej. Choć moje urodziny wypadają dopiero we wtorek, to impreza urodzinowa już się odbyła :) Każdy rok niesie ze sobą jakieś zmiany. Jedną z najnowszych i najbardziej widocznych zmian jest nowy kolor i długość moich włosów. Co sądzicie?
     Stylizacja elegancka, dziewczęca, delikatna i jednocześnie zalotna. Top został przeze mnie, własnoręcznie przerobiony z sukienki, którą mogliście kiedyś oglądać na Blogu -> KLIK. Tzw. Bralet świetnie się komponuje z wszelakimi spódnicami z wysokim stanem. Ja wybrałam tiulową spódnicę w kolorze pudrowego różu. Lakierowane, beżowe szpilki, dodają szyku i seksapilu każdej stylizacji. W ręce czarna, poręczna torebka, ozdobiona imitacją wężowej skóry. Główny dodatek dzisiejszego outfitu stanowi pasek, wyglądający jak masywny łańcuch. Powielając ten wzór, wybrałam złoty łańcuszek na szyję oraz bransoletkę do kompletu. Owy set otrzymałam dziewieć lat temu od mojej ukochanedm mamusi. Jak ten czas szybko leci!!!

Photos by Daniel Kulinski

BRALET / Bluzka: EMAMODA
TUTU SKIRT / Tiulowa spódnica: H&M
HEELS / Szpilki, GLASSES / Okulary: NEW LOOK
BAG / Torebka: PRIMARK
BELTPasek: eBay

6 comments:

  1. Cudna Pauliśka Nasza;) Włosy super i całą Ty;)

    ReplyDelete
  2. wlosy super, kreacja tez ale czy aby na pewno spodnica jest tiulowa, bo na zdjeciach wyglada na szyfonowa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Materiał określiłabym ściślej jako Tiul Szermeza.

      Delete
  3. Piękna spódnica i top, wszystko idealnie do siebie pasuje! Pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete